افتتاح و رونمایی از میدان، المان بسیج و سالن تیراندازی شهید سلیمانی در نظرآقا+عکس

به مناسبت هفته مبارک بسیج، میدان، المان بسیج و سالن تیراندازی شهید سلیمانی در نظرآقا مرکز دهستان زیراه، با حضور مسئولین بخش و شهرستان، افتتاح و رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا، میدان و المان بسیج و سالن تیراندازی شهید سلیمانی در نظرآقا مرکز دهستان زیراه، به مناسبت هفته مبارک بسیج، با حضور سرهنگ یحیایی جانشین سپاه ناحیه دشتستان، مهندس شریفی بخشدار سعدآباد، سرهنگ دشمن زیاری فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی سعدآباد، ریاست و اعضای شورای اسلامی نظرآقا، دهیار و دیگر مسئولین بخش و روستا، افتتاح و رونمایی شد.
سرهنگ ستار یحیایی در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا بخاطر حسن انتخاب میدان بسیج و همچنین نام مبارک شهید سلیمانی بر روی این دو پروژه عمرانی خاطر نشان کرد: بسیج فراگیر است و نمی‌توان آن را مختص به هیچ حزب و جناحی دانست، چتر بسیج در همه احزاب و گروه‌ها گسترده شده و قائل به هیچ قومیتی نیست و این حمایت بر سر همه مردم ایران و مذاهب و جریان‌ها قرار دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج کلید واژه «ما می‌توانیم» را خلق کرد، گفت: بسیج مرز بین وابستگی و غلبه بر مشکلات است چرا که در تفکر بسیجی راه بن‌بست وجود ندارد؛ نمی‌توان از انقلاب سخن گفت اما از بسیج نگفت، از هشت سال دفاع مقدس بگوییم اما از بسیجیانی که در خط مقدم با رژیم بعث مقابله کرده‌اند و یا بسیجیانی که در بسیج سازندگی، بسیج پزشکی، بسیج هسته‌ای و تمام پیشرفت‌ها در کشور بوده‌اند سخنی به میان نیاوریم.
وی با اشاره به اینکه همه ما بسیجی هستیم تاکید کرد: رمز موفقیت و پیشرفت هر مجموعه ای، اتحاد و همدلی است و این وحدت رویه را در همه زمینه ها و بین همه اقشار و گروه ها حفظ کنید.
بخشدار سعدآباد نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته مبارک بسیج گفت: تفکر بسیجی، تفکر ایمان، اخلاص، تقوا، تشخیص صحیح هدف، ثبات قدم و استواری در راه حق و تنها رضای الهی را در نظر داشتن و برای خدا کار کردن است.
مهندس شریفی ضمن خداقوت به مجموعه دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا، بیان داشت: کاری که برای خدا باشد خستگی ندارد، با تمام توان در جهت خدمت به مردم تلاش کنید که رضایت خداوند در جهت رضایت خلق خداست.
دهیار نظرآقا نیز، از حضور مسئولین و مردم در این مراسم تقدیر کرد و گفت: این هفته فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل، شهداء گرانقدر و مقام معظم رهبری است.
مهندس کرمپوردرادامه یادآور شد: به حول قوه الهی تا پایان سال شاهد تغییراتی در مبلمان و فضای عممومی روستا در جهت اشاعه کار فرهنگی وترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهیم بود.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تمام حقوق این سایت متعلق به دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا می باشد.