حضور مسئولان بخش سعدآباد در خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نظرآقا  به مناسبت هفته سلامت+عکس

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا: به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت حمزه امین نژاد بخشدار سعدآباد،حجت الاسلام شهبازی امام جمعه سعدآباد،کرمی رئیس شورای بخش سعدآباد،شیخیانی رئیس و اعضای شورای اسلامی نظرآقا ،مهندس کرم پور دهیاری نظرآقا ،خانم شعبانی معاون بخشداری سعدآباد ،خانواده محترم شهید موسوی نژاد باحضور در خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت نظرآقا از تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم امام جمعه سعدآباد ضمن تبریک هفته سلامت به همه این سفید پوشان عرصه سلامت  گفت: شغل شما عزیزان حرفه ای است که در آن  با التیام بخشیدن درد بیماران وبا خشنودی خلق خدا قطعا رضایت خدا را به همراه دارند.

مهندس امین نژاد بخشدار سعدآباد نیز ضمن تبریک هفته سلامت بیان نمود: تلاش پرستاران و کارکنان بهداشتی باید به گونه ای باشد که بتواند رضایت مراجعه کنندگان را به همراه داشته باشد.

در ادامه ابتدا با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات کادر پرستاری و کارکنان خانه بهداشت نظرآقا و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نظرآقا تقدیر و تشکر نمودند و سپس سه درخت به مناسبت زمین پاک در خانه بهداشت نظرآقا کاشت شد

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تمام حقوق این سایت متعلق به دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا می باشد.