چهارمین سالگرد شهادت شهید سید منصور موسوی نژاد در گلزار شهدا نظرآقا برگزار شد+عکس

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا :چهارمین سالگرد شهادت سید منصور موسوی نژاد در گلزار شهدای نظرآقا با حضور حجت السلام هاشمی نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ،امین نژاد بخشدار سعدآباد، مسئولین محلی، بسیجیان ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،اهالی خوب نظرآقا برگزار شد .
حجت السلام هاشمی نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ضمن تبریک دهه کرامت و تولد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر ،یاد و خاطره ۱۲ شهید سبک بال روستای نظرآقا را گرامی داشت و از همه برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کرد .
حجت السلام هاشمی در ادامه گفت ؛ شهید دریادل سید منصور موسوی نژاد ،شهیدی که اجر دو شهید را دارد چون در دریا شهید شد .
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر اذعان نمود؛امروز محفل ما هم مهدوی وهم شهدایی بود و امیدواریم سرباز رکاب امام زمان (عج)باشیم و ظهورش را درک کنیم .امروز چهارمین سالگرد این شهید را برگزار می کنیم و ما هیچ وقت این شهدا را فراموش نمی کنیم و اگر فراموش کنیم خود ما فراموش می شویم و دشمن به دنبال همین است که گذشته روشن خود را فراموش کنیم و اگر ما مکتب امام حسین را فراموش کرده بودیم امروز در دنیا چنین عظمتی نداشتیم .
حجت السلام هاشمی در ادامه بیان کرد؛مردم نوار غزه با آن جمعیت کم ببینید چه طور ایستادگی می کنند .رژیم صهیونستی درک نمی کند که علت پیروزی جبهه مقاومت قدرت معنوی آنها است و اگر ما می خواهیم پیروز شویم باید حزب خدا باشیم و دشمن می خواهد ما از این حذب جدا کند .
حجت السلام هاشمی با بیان اینکه ؛در عملیات وعده صادق فهمیدند که با حذب خدا نمی توانند بجنگند و ما پنج پایگاه مهم انها را که تا الان خودشان اعلام کردند زدیم و این کار را حزب خدا کرد و نکند در مبارزه با کفر دیگر کشورها مثل یمن و حزب الله جایگزین ما شوند و از ما جلو بزنند و ما باید در خط مقدم بایستیم
از دیگر برنامهای این مراسم خواندن دعای ندبه ،مداحی،اجرای سرود بود که برگزار شد .

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تمام حقوق این سایت متعلق به دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا می باشد.