نخستین جلسه شورای اسلامی نظرآقا در سال ۱۴۰۳ برگزار شد +عکس

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا ؛ اولین جلسه شورای اسلامی و دهیاری نظرآقا روز دوشنبه ۱۳فروردین ماه ۱۴۰۳ در دفتر شورای اسلامی با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی و دهیار نظرآقا برگزار شد.
امرالله شیخیانی ریاست شورای اسلامی نظرآقا ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع)و شبهای قدر از زحمات همه اعضای شورای اسلامی و ویژه از زحمات مهندس کرم پور دهیار و همه پرسنل پرتلاش دهیاری نظرآقا تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام ««جهش تولید با مشارکت مرد »» از سوی رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اهمیت این موضوع خواستار توجه و دقت نظربه این امر مهم شد.
در ادامه نیز مهندس کرم پور ضمن تسلیت به مناسبت شبهای قدر و شهادت حضرت علی (ع) و تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی و همه مردم خوب نظرآقا که در سال اخیر در کنار این مجموعه بودند ، اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به طرح ها و پروژه های پیش بینی شده ، در سال جدید شاهد ارائه خدمات بهتری به مردم خوب نظرآقا باشیم.
مهندس کرم پور در ادامه اذعان نمود در سال جدید برنامهای دهیاری و شورای اسلامی بیشتر حول اشتغال زایی و زیبا سازی بلوار وسط روستا است که ان شاءالله به لطف پروردگار و دعای خیر مردم و همکاری که مردم خوب نظرآقا در بحث عقب نشینی در این طرح با دهیاری داشته باشند بتوانیم تحول بسیار خوبی در نظرآقا در بحث زیباسازی و بهسازی بلوار وسط روستا داشته باشیم.
از دیگر موضوعات مورد بحث این جلسه راهپیمایی روز قدس ، نماز عید فطر و دیگر پروژهای عمرانی که قرار هست بعد از ماه مبارک رمضان شروع شود بود.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تمام حقوق این سایت متعلق به دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا می باشد.