افتتاح پروژه بهسازی و زیباسازی بلوار معلم در ورودی نظرآقا در دهه فجر+عکس

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا: امروز چهارشنبه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه زیباسازی و بهسازی بلوار معلم در ورودی نظرآقا با حضور فرماندار دشتستان و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ،بخشدار سعداباد،امام جمعه محترم سعداباد،روسای ادارت ،فرماندهان نظامی و انتظامی روحانیت معزز،ریاست و اعضای شورای اسلامی نظرآقا،اهالی نظرآقا افتتاح شد.
ابتدا مهندس کرم پور دهیار نظرآقا :ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گزارشی از فاز اول این پروژه که شامل زیرسازی و جدول گذاری و آسفالت بود و فاز دوم این پروژه که شامل بهسازی و زیباسازی بود ارائه نمود
در ادامه کرم پور گفت :از ابتدای سال ۱۴۰۲ نظرآقا تبدیل به یک کارگاه کار و فعالیت شده بود و همه مجموعه شورای اسلامی و دهیاری تمام تلاش خود را برای به پایان رساندن این پروژه به کار گرفتند و به حول قوه الهی این پروژه در دهه فجر به پایان رسانید و امروز با دستان مبارک شما مسئولین گرانقدر افتتاح می شود .
مهندس کرم پور اذعان نمود: مجموعه دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا با شعار ما می توانیم و با توکل بر خدا پروژه ای که با توجه به استعلامی که از پیمانکاران ذی صلاح گرفته شد بود ده میلیارد بود ولی ما این کار را با شش میلیارد و پانصد میلیون تومان به پایان رساندیم.
در اخر از همه عزیزانی که در این مجموعه ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم .
دکتر بنافی فرماندار دشتستان در این مراسم نیز گفت :با روحیه جهادی که در بین مردم و مسئولین می بینم کارها شتاب گرفته و یک فضای هم دلی در کشور شکل گرفته و این هم به خاطر رهبری بزرگ است که در این جایگاه قرار دارد و این سنت خداست که در این شرایط بهترین ها را محقق می کند
در ادامه دکتر بنافی گفت :دولت سیزدهم یک وحدت در همه بخشها ایجاد کرده ،در زیر شدیدترین تحریمها ولی خداوند بزرگ با این مردم و سرزمین هست. یک روزی این کشور زیر چکمهای آمریکا بود و لی امروز ما عذت داریم و ما در بهترین جایگاه در جهان هستیم.
فرماندار دشتستان در ادامه اذعان نمود :در نظرآقا تحول ایجاد شده است و وقتی یک دهیار در روستا لباس کار می پوشد و در میدان جهاد قرار دارد نتیجه هم این میشود که می بینید و این تحول و هم دلی را همه مسئولین باید ببینید و شب و روز نشناسند و مردم را ولی نعمت خود بدانند .و در اخر مجدد از همه تلاشها و زحماتی که باعث رضایت مردم شده تقدیر می کنم.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تمام حقوق این سایت متعلق به دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا می باشد.